Οίνος ευφραίνει καρδία;

Όταν αυτό αποτελεί μέρος μια διατροφής στα πρότυπα της μεσογειακής δίαιτας τα αποτελέσματα είναι ευεργετικά.
Οι μελέτες δείχνουν ότι η μέτρια κατανάλωση οίνου ωφελεί το καρδιαγγειακό μας σύστημα συν του ότι οι άνδρες και οι γυναίκες που καταναλώνουν από 2-7 ποτήρια κρασιού την εβδομάδα, 
εμφανίζουν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν κατάθλιψη!

Μια μεγάλη μελέτη από το Loyola University Medical Center έδειξε ότι η μέτρια κατανάλωση ερυθρού οίνου ίσως να μειώνει το κίνδυνο ανάπτυξης άνοιας!

Η δράση του αλκοόλ στον οργανισμό μας είναι δοσοεξαρτώμενη, δηλαδή άτομα με ελαφριά/μέτρια κατανάλωση αλκοόλ βρίσκονται σε μικρότερο κίνδυνο από εκείνους που απέχουν αλλά και από τους μεγάλους πότες.

Οι διεθνείς οργανισμοί συστήνουν η κατανάλωση αλκοόλ να μη ξεπερνά το ένα ποτήρι (150ml) ημερησίως για τις γυναίκες και τα 2 για τους άνδρες.

Βέβαια, πολύ προσοχή θα πρέπει να δοθεί από άτομα με προβλήματα υγείας.

Όσον αφορά τις θερμίδες , οι θερμίδες που μας δίνει ένα ποτήρι κρασί εξαρτάται από την περιεκτικότητα του σε αλκοόλ και από το αν περιέχει ζάχαρη. Ένα ποτήρι κρασί μπορεί να αποδίδει από 100 έως 300 θερμίδες.
Εβίβα!!