Δωρεάν αποστολή άνω των 95€
Για παραγγελίες 697 372 6197
Για κρατήσεις 211 420 8182
0
0,00 €
 x 

Το καλάθι σας είναι άδειο.

Τρόποι Πληρωμής & Αποστολής

 


1. Τρόποι πληρωμής

1.1 Κάρτα

Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις πληρωμές μέσω πιστωτικών, χρεωστικών και προπληρωμένων καρτών των Visa, Mastercard, Maestro, American Express, Diners.


1.2 Μεταφορά σε Τραπεζικό Λογαριασμό:
Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις πληρωμές με μεταφορά χρημάτων, στον παρακάτω τραπεζικό λογαριασμό της Πειραιώς.
Τράπεζα Πειραιώς

IBAN: GR60 0172 0820 0050 8211 3675 602
BICCODE/SWIFT: PIRBGRAA
(Δικαιούχος: Θεοδωρόπουλος Στέργιος)
Συμπληρώνετε ως αιτιολογία μεταφοράς, το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό παραγγελίας. 
Η παραγγελία θα εκτελεστεί αμέσως μετά την αποστολή της απόδειξης πληρωμής στο email info@oinofilia.gr με θέμα το ονοματεπώνυμο σας και τον αριθμό παραγγελίας.

Σε περίπτωση μεταφοράς χρημάτων από άλλη τράπεζα τα τραπεζικά έξοδα επιβαρύνουν τον αποστολέα (επιλογή OUR για μεταφορές μέσω eBanking)

1.3 PayPal
Αν δεν έχετε λογαριασμό στην PayPal, μπορείτε να ανοίξετε δωρεάν πηγαίνοντας στην κεντρική σελίδα www.paypal.com. 


2. Τρόποι αποστολής
Οι παραδόσεις των προϊόντων μας γίνονται μέσα σε 1-7 εργάσιμες ημέρες, από την επιβεβαίωση της παραγγελίας. 
Αναζητάμε πάντα τον καλύτερο δυνατό τρόπο για την μείωση των μεταφορικών σε όλες μας τις αποστολές.

2.1 Αποστολή με Courier

α.Παράδοση εντός Αττικής
Η παράδοση των προϊόντων πραγματοποιείται από συνεργάτη της ΟΙΝΟΦΙΛΙΑΣ στην διεύθυνση που δηλώσατε κατά την διαδικασία της παραγγελίας.
Το κόστος μεταφοράς εντός  Αττικής υπολογίζεται σύμφωνα με την χιλιομετρική ζώνη στην οποία ανήκει η περιοχή που δηλώσατε κατά την παραγγελία και διαμορφώνεται σε 2,5€, 6€, 9€ και 15€ αντίστοιχα, ενώ το μέγεθος και το βάρος του δέματος δεν επηρεάζει το κόστος. Για παραγγελίες των οποίων η αξία ξεπερνάει τα 95,00€, η μεταφορά γίνεται δωρεάν χωρίς να συνυπολογίζεται η χιλιομετρική ζώνη στην οποία θα γίνει η παράδοση.

β.Παράδοση στην υπόλοιπη Ελλάδα
-Για αποστολές στην υπόλοιπη Ελλάδα, μας υποδεικνύετε την μεταφορική εταιρία της επιλογής σας. Συνήθως, κατόπιν επικοινωνίας μεταξύ εσάς και της εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας η παραγγελία δύναται να παραδοθεί στην διεύθυνση που θα τους υποδείξετε.
-Για παραγγελίες των οποίων η αξία είναι μέχρι 95,00€ το κόστος μεταφοράς είναι 6,00€ και επιβαρύνεστε επιπλέον τα έξοδα της μεταφορικής εταιρίας που επιλέξατε, καταβάλλοντας το ποσό απευθείας σε αυτή κατά την παράδοση της παραγγελίας σας.
-Για παραγγελίες των οποίων η αξία ξεπερνάει τα 95,00€ η ΟΙΝΟΦΙΛΙΑ δεν σας χρεώνει με επιπλέον κόστος μεταφοράς αλλά επιβαρύνεστε τα έξοδα της μεταφορικής εταιρίας που επιλέξατε,καταβάλλοντας το ποσό απευθείας σε αυτή κατά την παράδοση της παραγγελίας σας.

Η ΟΙΝΟΦΙΛΙΑ δεν θεωρείται υπεύθυνη σε περιπτώσεις που οφείλονται σε καθυστέρηση παράδοσης ή απώλειας του δέματός εκ μέρους του μεταφορέα.

2.2 Παραλαβή από τα καταστήματα της ΟΙΝΟΦΙΛΙΑΣ
Για όλες τις παραγγελίες υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής από τα καταστήματα μας, που βρίσκονται Πρόκλου 25, Παγκράτι 11635 και δεν επιβαρύνεστε με μεταφορικά έξοδα. Για την παραλαβή προηγείται τηλεφωνική επικοινωνία για την ενημέρωση της διαθεσιμότητάς των προιόντων της παραγγελίας.

3. Διαθεσιμότητα Προϊόντων

Οι παραπάνω χρόνοι παράδοσης αφορούν παραγγελίες που περιλαμβάνουν προϊόντα άμεσα διαθέσιμα. Αν η παραγγελία σας περιλαμβάνει κάποιο προϊόν το οποίο δεν είναι άμεσα διαθέσιμο ίσως χρειαστούμε επιπλέον 2-5 εργάσιμες ημέρες. Σε μια τέτοια περίπτωση θα σας ενημερώσουμε στα τηλέφωνα επικοινωνίας που θα αφήσετε ή στο email σας.

4. Επιστροφή προϊόντων

Στην ΟΙΝΟΦΙΛΙΑ έχουμε επενδύσει στην ποιότητα ελέγχοντας συστηματικά τα προϊόντα μας, ανανεώνοντας συνεχώς τα αποθέματα μας και διασφαλίζοντας την φύλαξη και την συντήρηση τους.

Παρ' όλα αυτά, αν κάποιο προϊόν έρθει στα χέρια σας σκισμένο ή καταπονημένο, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας στα
211 4208182 και 210 7487058 εντός 15 ημερών από την παράδοσή του προκειμένου να προβούμε στις απαραίτητες ενέργειες.

Για την ταχύτερη εξυπηρέτηση σας, φωτογραφίστε το προϊόν, κρατήστε την απόδειξη αγοράς και το δελτίο παραλαβής της μεταφορικής εταιρίας και επισυνάψτε όλα τα παραπάνω στο e-mail που θα μας στείλετε με τίτλο ‘’ελαττωματικό προϊόν’’.